Dibināšanas gads: 2018
Apgrozījums pēdējos 5 gados
Tūkstoši EUR
Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2018 to 2022.
LABRAINS ir Latvijā radīts dabiskās kosmētikas zīmols, kas piedāvā inovatīvus, videi draudzīgus un augstas kvalitātes ādas kopšanas produktus.
Mūsu zīmolā mēs esam apvienojuši mums svarīgos pamatprincipus:
• Inovatīvas idejas un pieeju;
• Autentiskumu;
• Kvalitāti un drošības standartus;
• Atbildību (pret partneriem, patērētājiem, vidi);
• Ilgtspējas principus – gan vides, gan sociālos.
Eksporta apjoms pēdējos 5 gados
Tūkstoši EUR
Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2018 to 2022.
Galvenie tirgi
- 1. Igaunija
- 2. Lietuva
Ieguldījumi R&D
Tūkstoši EUR
Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2018 to 2022.
Parādīt līdzīgus uzņēmumus
Pēc nozares, kurā darbojas
Dibināšanas gads: 2018
Apgrozījums pēdējos 5 gados
Tūkstoši EUR
Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2018 to 2022.
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 |
---|---|---|---|---|
n/a | 23554 | 79380 | 197117 | 191575 |
Eksporta apjoms pēdējos 5 gados
Tūkstoši EUR
Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2018 to 2022.
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 |
---|---|---|---|---|
n/a | 1177 | 4762 | 13798 | 47894 |
Galvenie tirgi
- 1. Igaunija
- 2. Lietuva
Ieguldījumi R&D
Tūkstoši EUR
Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2019 to 2023.
2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 |
---|---|---|---|---|
n/a | 1884 | 7144 | 19711 | 76630 |
LABRAINS SIA
Apraksts par uzņēmumu:
LABRAINS ir Latvijā radīts dabiskās kosmētikas zīmols, kas piedāvā inovatīvus, videi draudzīgus un augstas kvalitātes ādas kopšanas produktus.
Mūsu zīmolā mēs esam apvienojuši mums svarīgos pamatprincipus:
• Inovatīvas idejas un pieeju;
• Autentiskumu;
• Kvalitāti un drošības standartus;
• Atbildību (pret partneriem, patērētājiem, vidi);
• Ilgtspējas principus – gan vides, gan sociālos.